My name is death and the end is here

jerkchester


driver picks the music

damn right I pick the music


[IC] Post Winchester-breakup
Hey Man Nice Shot
jerkchester
[Dean opens the door to the fort]

Cas, you moron. You know I can see you right?
Tags:

[IC] Movie Watching - The LOTR experience
Fast Train Down
jerkchester
Yeah, I know it starts with a black screen, now shut the fuck up and watch.

[OOC] Comment Counts
Shambala
jerkchester
My last one was here

I'm running out of space for thisCollapse )

[OOC] once, he had something
Kansas has nothing on this
jerkchester
I guess it's just the way it is...Collapse )

[IC] Dean and the Season Finale!
Wanted Dead or Alive
jerkchester
I'm not gonna cover as much depth as Sammy did (because I'm not the nerdy brother!! and partially because half the things I would end up covering would be several facets of codependency and several degrees of how-fucked-up-is-dean and I'll save that for another day), but I will refer to bits in the previous seasons (and mostly talk about season four and five which lead up to the finale) and finally, a sort of what kinda state Dean's going to be now (hint: not good).

Love of mine some day you will dieCollapse )

Thoughts, queries, do you want a thread with shattered!dean sometime....

[IC] WRAPPING THINGS UP
My name is death and the end is here
jerkchester
[after being mind-whammied again, Dean is finally stirring...]

[IC] Sam's birthday
danananana stop telephoning me
jerkchester
[opens the door to the Winchester fort quietly]
Tags:

[IC] Getting wasted
You Shook Me All Night Long
jerkchester
[post-stuff with Sam means Dean's getting drunk at the bar. Good times, good times]

((open to all))

[OOC] I DIDN'T DO ONE OF THESE
The House is Rockin'
jerkchester
Questions Meme. You should know the drill by now

I play Oz Vesalius | Haruka | Dean Winchester | Casshern | Yui Ikari | Tokage | Leto Atreides the II | Merlin | James T. Kirk | Yuri Lowell | Koutake Haruki | George Sands | Hayate
Tags: ,

[IC] Double-Aftermath
Merry Go Round
jerkchester
Jesus, you look like crap. Do I have to get out the beer?
Tags:

?

Log in

No account? Create an account